Limba Engleză

English Puzzles

Programul “English Puzzles” reprezintă o serie de activități și lecții interactive, ce au ca obiectiv îvățarea limbii engleze de la nivelul zero, sau începător – la nivel mediu, avansat, pentru copiii cu vârste cuprinse între 7 – 12 ani. Conceptul de English Puzzles se referă la acumularea cunoștințelor pas cu pas, ținând cont de ritmul fiecărui copil de asimilare și înțelegere a noilor informații. Acest program se împarte în două categorii de vârste: 7- 9 ani, 10-12 ani, urmând ca pentru fiecare categorie de vârstă, copiii să fie împărțiți în grupe egale ca nivel de cunoaștere al limbii engleze.

Structura activităților:

Fiecare grupă va avea activități 2 zile/ săptămână, cu durata de 60 min fiecare lecție.

From Zero – to Hero Puzzle ( 7-9 ani)
  • Lecția introductivă – Forme de salut;
  • Cum mă prezint în fața cuiva?
  • Învățarea pronunției corecte;
  • Scrierea și pronunțarea alfabetului;
  • Lecția a 2 a – Exersarea primelor concepte;
  • Vizionarea materialelor educative;
  • Învățarea membrilor familiei;
  • Primele cuvinte citite;
  • Lecția a 3 a – Exersarea conceptelor prin jocuri interactive;
  • Învățarea culorilor;
  • Învățarea primelor verbe;
  • Lecția a 4 a – Asocierea cuvintelor cu imagini;
  • Învățarea animalelor;
  • Lecția a 5 a – Învățarea zilelor săptămânii;
  • Lunile anului, anotimpurile;
  • Lecția a 6 a – Instrumente muzicale;
  • Vizionare de materiale educative;
  • Lecția a 7 a – Jocuri interactive în care sunt introduse conceptele învățate până la acel moment;
  • Lecția a 8 a – Realizarea unui desen de dimensiune A0 a corpului uman
  • activitate de grup prin care se invață părțile corpului;
  • Lecția a 9 a – Exersarea tuturor conceptelor învățate;
  • Lecția a 10 a – Evaluarea cunoștințelor printr-un joc interactiv de grup.
From beginner – to advanced (10 -12 ani)

       Fiecare activitate va fi organizată în urma unei evaluări inițiale pentru a se putea vedea nivelul fiecărui elev, și astfel se va lucra în grupuri de elevi de același nivel la început, urmând ca pe parcursul programului să fie și activități comune.

Se pune accentul pe:

  • Pronunție
  • Vorbire
  • Citit
  • Scris
  • Interacțiune
  • Învățarea interactivă